måndag 7 mars 2011

Ensamkommande sexbrottsanmälda – ofredade badande flickor « Politiskt Inkorrekt

Ensamkommande sexbrottsanmälda – ofredade badande flickor « Politiskt Inkorrekt: "quinna
7 mars, 2011 at 11:48 · Reply

Aftonbladet hade mycket riktigt en artikel, där man kunde läsa om ett fåtal av de våldtäkter och sextrakasserier som förekommit på flickor > barn på olika badhus runt om i landet. Men det var mars 2007. Det blir 96! månader sedan och inte ”ett par” som Jan Helin lögnaktigt påstår.

Till artikeln finns det en ruta där polisen tar upp ett flertal punkter om varning, till föräldrar vars barn besöker dessa ställen. Ett par av dom lyder: Låt inte barnen bada ensamma > Var observant på MÄN!!! som badar nära dina barn osv.

Alla ni friska män, med friska avser jag er som begriper att man inte ger sig på barn vare sig i simhallar eller någon annanstans. Hur tänker ni???
Varför agerar ni inte? Varför samlar ni er inte till gemensam demonstration och kräver er rätt som pappor,makar,brödrar och söner? Förstår ni att alla män som besöker dessa ställen kan få misstänkta blickar > stämplar om potentiella förövare på sig?
Om jag vore man, kan jag lova att jag skulle dra igång ett hel**es liv om detta. Var finns era protester > röster för era och våra barn?

Vi, jag och barnbarnen med kompisar har sedan flera år tillbaka slutat att gå till Aquakul (Malmö), inte för att vi ville utan för att vi blev ”tvingade” att ge upp vår älskade aktivitet, pga bristande kontroll och säkerhet.

– skickat med Google Verktygsfält"

Inga kommentarer: