söndag 13 mars 2011

Nya immigrationsministern i Danmark: ”Jag orkar inte höra mer snack om immigration… [jag vill] bekämpa mångkulturalismen” « Ted Ekeroth

Nya immigrationsministern i Danmark: ”Jag orkar inte höra mer snack om immigration… [jag vill] bekämpa mångkulturalismen” « Ted Ekeroth: "Nya immigrationsministern i Danmark: ”Jag orkar inte höra mer snack om immigration… [jag vill] bekämpa mångkulturalismen”
Postat den 2011-03-12 av Ted Ekeroth

Danmarks nya immigrationsminister, Søren Pind, förklarade nyligen att han motsätter sig mångkulturen och att ”antingen ska utlänningar bli danska, eller så ska de hålla sig borta från Danmark”.

Han sa också att:

I mine øjne er multikultur, og de spor, det trækker efter sig, ved at få det hele til at krakelere – og det vil jeg bekæmpe alt, hvad jeg kan,« siger han og erklærer sig klar til at stramme udlændingelovgivningen

Ibland blir man lite glad såhär en lördagsmorgon… Danmark visar vägen.

– skickat med Google Verktygsfält"

Inga kommentarer: