lördag 5 mars 2011

Merit Wager om migrationsöverenskommelsen « Politiskt Inkorrekt

Merit Wager om migrationsöverenskommelsen « Politiskt Inkorrekt: "Har själv varit aktiv MUF-are i Bohuslän och under valrörselsen 2006 la jag ner all min lediga tid och själ att få partiet till regeringsställning. Jag satt som ORDF i en liten MUF förening på en liten ort i västra Sverige.. ca 1,5 år efter han kommit till makten valde jag att lämna MUF och gå över som medlem i SDU. Dels var det deras SVEK om att vara hårdare i migrationsfrågorna.. När vi kampanjade så var nästan alla för en hårdare och restrektivare migrationspolitik.. Men den gav dom givetvis upp och då slutade jag att ge dom min röst.. Moderaterna är inget ”höger” parti som många har trott och tror fortfarande! Det är ett MITTEN parti.. Anledningen till att dom har makten är att dom knuffat bort sossarna från mitten.. Hoppas verkligen att folk inser vad som kommer hända med detta landet om man inte får ordentliga folk på posterna i regeringen.. Folk som sitter för länge på makt ställningar blir LIKGILTIGA.. Tror verkligen det svenska folket att dom som sitter och har som jobb att trycka på en knapp och tycka olika i vissa frågor verkligen bryr sig om just DIG.. Nej det gör dom absolut inte.. dom bryr sig om sin lön på ca 55000 i månaden och FRI bostad i Stockholms innerstad…

/

– skickat med Google Verktygsfält"

Inga kommentarer: