måndag 16 april 2012

Kurdo Baksi åter på krigsstigen mot Jimmie Åkesson « Avpixlat

Kurdo Baksi åter på krigsstigen mot Jimmie Åkesson « Avpixlat: baraundrar 8 minuter ago

Skrev följande kommentar på SVT Debatt som tydligen blev borttagen inatt:

"Kurdo Baksi. Jag är inte hjärntvättad. Har alltid varit rädd och känt obehag av islam, även före 9/11, efter att ha läst om islam, sett hur det är i muslimska länder/kulturer och efter att själv ha läst koranen itself, med mera. Det är ett högst medvetet, och skulle jag säga, välinformerat ställningstagande som jag önskar att jag skulle slippa - men jag är allvarligt oroad för min och minas barn framtid.

Sverige har kommit långt på frihetens och upplysningens väg, nu tar vi helt plötsligt ett jättekliv tillbaka. Och (nästan) ingen protesterar, (nästan) ingen bildar opinion, (nästan) ingen motrörelse har bildats, (nästan) ingen ens ifrågasätter islams etablering och spridning, eller irrlärans tveksamma grunder i sig i någon form av upplysningsanda?!!

Så mycket för frihet, demokrati och jämlikhet. Jag blir besviken."

Svensk yttrandefrihet och SVT:s opartiskhet är ett skämt! De kan lika gärna ta bort kommentarsfunktionen om bara de som tycker lika ska skriva där, istället för att ha någon form av seriös diskussion... Kan man anmäla detta?

– skickat med Google Verktygsfält

1 kommentar:

du sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.