söndag 8 april 2012

Bilden av det nya Sverige «insändare i Avpixlat

Bilden av det nya Sverige « Avpixlat: NotGonnaGetUs 1 timme sedan

Skamligt. Är vi i Sverige fortfarande?
Folk vill gärna stämpla mig som rasist och det skiter jag fullkomligt i. Folk får tro vad dom vill. Än så länge är jag bara kritisk till den invandring vi har. Jag hade inte öppnat min mun om det var tyska ingenjörer som flyttade hit men vi får afrikas zigenare i princip. Oönskade av till och med afrikaner. Somalier och afghaner. Lyllos oss.
Om invandringen fortsätter i den här takten kommer jag däremot bli rasist inom x antal år. Jag är trött på att bli bespottad av kulturberikare i mitt eget hemland för att jag är blond och blåögd. Jag är trött på våldet, våldtäkterna, utnyttjandet av bidrag, ensamkommande 30-åringar, respektlösheten mot oss svenskar osv i all oändlighet.
Jag beskyller våra politiker för detta. Dom gör mig rasistisk. Hur mycket skit ska vi behöva ta bara för att vi föddes här? Vi kanske ska vara evigt tacksamma för att vi får nöjet att bekosta vår egen utplåning? Måtte fan ta våra svenska politiker.
SD 2014. Och framåt.

– skickat med Google Verktygsfält

Inga kommentarer: