måndag 11 april 2011

Thoralf Alfsson - Riksdagsman för SD

Thoralf Alfsson - Riksdagsman för SD: "Jag vill först tacka för alla uppmuntrande kommentarer jag fått i föregående blogginlägg, mail och telefonsamtal.

Om nu någon tror att jag skulle vika ner mig för att pk-media driver en kampanj mot mig och Sverigedemokraterna har ni inte förstått hur jag reagerar. Det gör mig istället bara än mer motiverad att fortsätta driva min blogg när pk-media fortsätter sin kampanj att föra svenska folket in i mörkret när verkligheten och statistiken säger något helt annat och att man manipulerar med begreppen svensk och utländsk härkomst o.s.v.

Som pk-journalist eller pk-politiker skulle jag skämmas ögonen ur mig när jag läser om rapporteringen från Norge där verkligheten beskrivs utan pk-filtrering.

I Sverige finns det vissa företag som borde granskas extra hårt, däribland BRÅ, som inte gör sina undersökningar på ett adekvat sätt. Uppdraget måste ju vara att ge politikerna och myndigheterna riktiga och sanna underlag för att kunna fatta riktiga beslut som värnar det svenska samhället. Så tycks inte vara fallet längre och då tänker jag i första hand på brottslighet och migration där etnicitet inte längre får vara en parameter.

Mediadrevet mot mig ger mig istället en hel rad uppslag på nya blogginlägg och infallsvinklar som jag kommer att bearbeta och återkomma med i bloggen.

Björn Ulvaeus skriver idag på Newsmill med rubriken ”Sverige har infört inofficiellt hädelseförbud när det gäller islam”, en väldigt bra artikel som ställer svenska kyrkan i skamvrån för att den kapitulerat inför islam. Undrar om pk-media nu kommer basunera ut att Björn Ulvaeus är en islamofob? Läs artikeln.

Det samma tycks gälla det svenska samhället när det gäller våldtäkter/gruppvåldtäkter där endast etniska svenska våldtäktsmän får rubriker i media.
2011-04-11 @ 10:40:46 Permalink Politik Kommentarer (11) Trackbacks ()


– skickat med Google Verktygsfält"

Inga kommentarer: