onsdag 9 maj 2012

Sexuella kränkningar i skolan vardag i massinvandringens och kulturrelativismens Sverige « Avpixlat

Sexuella kränkningar i skolan vardag i massinvandringens och kulturrelativismens Sverige « Avpixlat: Andrej Dokic 41 minuter ago

Hmmmmm! Då ska jag vara en av dom första med att kommentera. Pratade för ca 6 månader sedan med 2 fotomodeller ( eftersom jag jobbar inom internationell media) som berättade att deras yngre systrar dagligen utsattes för extrema verbala angrepp och även smärre fysiska. Det i ett par skolor i i norra Stockholm. Vet också sedan tidigare att löjjeväckande antal ungdommar i eskilstuna ( har bott där) dagligen kränks av till 90 % utländska elever varav alla är från Menaområden med fåtal untantag.

Jag har till och med flera gånger frågat föräldrar, - varför gör ni då ingenting?
Man får ofta uppgivna svar såsom, - Vad ska vi göra. Anmäler vi det vänds det i första hand emot oss då vi blir stämplade som främlingfientliga, och det hela avfärdas som pojkstreck. I andra hand kommer informationen ut och vårt barn får ett "living hell". Däremot får dessa individer sällan något straff.

Jag vet själv att det är så, som jag skrev förrut känner jag en hel del personer i Eskilstuna då jag bott där förrut,, känner även lärare som fortfarande jobbar, som jag givetvis inte säger var.

Dom berättar exakt samma story, gänggrupperingar, oftast till 90 % menaiter, verbala dagliga angrepp på flickor, böter om någon svenne råkar titta på dom osv en tiodels sekund och i fel vinkel.
Givetvis görs allt detta pga av ett antal saker.

1. Menaiter VET att svenskar är rädda att bli stämplade som rasister.

2. Dom VET att dom INTE får några kännbara straff. Hade dom däremot fått direkt 2 år för verbala angrepp, hade dom bajjat latrininnehåll.

3. Uppfostran hemmifrån bakom stängda dörrar, att lära sig hata väst och allt som väst står för, men att gladeligen suga ut alla medel som går att roffa åt sig.

4. Att dom är mer "superior" än "infidels".

5. Lärarna vågar inte röra dom av rädsla för stämpeln rastist, bli av med arbetet eller DO anmälan eller rent av misshandlade, där offret sedan blir stämplad som den som utfört personangrepp.

6. Skolor minimaliserar problemen för att inte få de PK korrektas vrede över sig.

7. Professionella gråterskor (mammor till menaiterna) kacklar högljutt varje gång deras söner anklagas för något. Det medför att svensken drar sig undan likt ett barn som bränt sig på en spis.

Misstänker starkt att många håller med om det jag skrivit.
45 personer gillade det här.

– skickat med Google Verktygsfält

Inga kommentarer: