måndag 19 september 2011

Camilla Läckberg: ”Sverigedemokraterna en varböld” « Politiskt Inkorrekt

Camilla Läckberg: ”Sverigedemokraterna en varböld” « Politiskt Inkorrekt: Till Camilla Läckberg:
Jag kan bara beklaga att jag inte röstade på SD i senaste valet, däremot är jag helt säker på att de får min röst i nästa. Ni kan dra era historier om högerextremistiska kopplingar och visst, det finns säkert en och annan med tvivelaktig bakgrund, men i vilket parti finns det inte sådana? Ska vi börja titta på vart partier har sitt ursprung och vad de stått för historiskt sett så har inte minst sagt de största partierna idag en hel del intressant i sitt bagage.
Nej du, jag är trött på att sjuk- och äldrevård skärs ner medan det finns obegränsat med pengar till invandring, jag är trött på att det råder bostadsbrist i många städer men ändå finns det utrymme för invandring, jag är trött på att det inte ställs några krav på folk som kommer hit för att söka fristad, jag är trött på att höra om hur kyrkans inflytande minskar i staten medan islams bara växer, jag är trött på att höra om hur lättstötta alla nysvenskar är inför allt som fanns i Sverige långt innan de beslöt sig för att ta sig hit, bara för att nämna lite! Och de du kallar för varbölder är det enda partiet som lyfter dessa frågor, de enda som värnar om det Sverige jag en gång växte upp i, värnar om mig som Svensk, värnar om att jag inte ska behöva vara en främling i mitt eget moderland.

Invandrare och allt vad de som kommer hit kan tänkas benämnas som är hjärtligt välkomna hit, till Sverige, men de ska i mitt tycke ta seden dit de kommer! De ska lära sig svenska, göra sig förstådda, göra sig tillgängliga för arbetsmarknaden och bli en resurs - inte en belastning - slapphänta socialfall finns det redan tillräckligt av....
show more
164 people gillar det här.

– skickat med Google Verktygsfält

Inga kommentarer: