tisdag 26 november 2013

I Norge tryter också tålamodet..

Nektet å bli tafset på – ble slått ned av mørkhudet mann

Tromsø. En 20 år gammel kvinne som var på vei hjem fra byen ble plutselig antastet og tafset på av en mørkhudet mann. Han stakk blant annet hånden under kjolen hennes. Da hun sa tydelig i fra om at sånt gjør man ikke, fikk hun et knyttneveslag mitt i ansiktet så hun falt om og besvimte.
SLÅTT med knyttet neve: Slik så den 20 år gamle jenta ut etter at hun ble slått i svime av en mørkhudet mann på byen. Hun sier hun var hoven, blødde fra nesaog hadde sår inni munnen. Foto: Privat
SLÅTT med knyttet neve: Slik så den 20 år gamle jenta ut etter at hun ble slått i svime av en mørkhudet mann på byen. Hun sier hun var hoven, blødde fra nesaog hadde sår inni munnen. Foto: Privat
– Han stakk hånda under kjolen min og strøk meg på rumpa. Så snudde jeg meg og sa det der gjør du ikke, og så fiket jeg til ham. Jeg er usikker på om jeg traff, jeg husker ikke så mye. Men han traff meg. I nesa, med knyttet neve.
Slik forteller den 20 år gamle jenta fra Tromsø om da hun ble slått ned i Storgata natt til søndag.
Hun anslår at klokken var kvart på fire da hun gikk fra Hawk, på tur mot Burger King. Der tok en mørkhudet mann henne plutselig på rumpa, og da hun sa i fra, slo han henne ned.
– Jeg husker ikke så mye. Han slo meg så hardt at jeg falt, og besvimte. Jeg tror jeg var borte i et halvt minutt, forteller jenta, som ikke vil stå frem med navn.
Jenta forteller at søskenbarnet til samboeren hennes la på sprang etter gjerningsmannen.
– Men han måtte gi opp da fire stykker kom gjerningsmannen til unnsetning, i frykt for å bli slått ned selv, sier hun.
Mens hun lå på bakken, kom en annen jente og passet på henne.
– Jeg tror hun jobbet i helsevesenet. Hun passet på at jeg holdt hodet høyt, siden jeg blødde ganske mye.
Sammen gikk de til Torget, der de møtte en patruljerende politibil. De sa i fra, og politiet lette etter gjerningsmannen en stund, uten hell.
Dro til legevakta
– Jeg blødde mye fra nesen. Området rundt munn og nese var hovent, og jeg hadde sår i munnen. Det har jeg fortsatt, men hevelsene har gått ned.
Hun planlegger å anmelde hendelsen, etter å ha blitt behandlet ved legevakta i Tromsø.
– Jeg har veldig lyst til å finne ut hvem dette var. Det er det verste med dette, at jeg ikke vet hvem som gjorde det. Nå går han fritt rundt, sier hun.
– Det har vært mye bråk i Tromsø i det siste. Hvem vet om denne mannen står bak flere hendelser?
– Jeg er redd
Jenta forteller at hun er redd.
– Det er klart jeg synes det er skummelt å bevege meg ute nå. Det å bli slått ned … Det er jo ikke noe man opplever hver dag, sier hun stille.
Faren hennes var sammen med henne da Nordlys snakket med jenta.
– Hvem slår ned en jente fordi hun ikke tillater å bli tatt på under kjolen? spør han.
– Den mannen kan jo finne på å gå løs på hvem som helst, både unge jenter og gamle damer. Man gjør ikke sånt, slår faren fast, tydelig opprørt.
Troms Politidistrikt sier de ikke har noen videre opplysninger å komme med så lenge saken ikke er anmeldt.
Nordlys

7 Comments

  1. Slik vil vi ha det, og Vær sikker det blir ikkje bedre. Slike som du blir offra, dette er politikk.
  2. Eirik /
    En ny versjon av Nasjonal Samling må komme for å redde dette landet og Norden generelt, Det er allerede på vei i Europa.
  3. Anonym /
    Dette er de som stemte AP og AP’s ansvar som 1 borger av norges nasjon har du rett til Art 8. Right to respect for private and family life
    1. Everyone has the right to respect for his private and family life, his home and his correspondence.
    2. There shall be no interference by a public authority with the exercise of this right except such as is in accordance with the law and is necessary in a democratic society in the interests of national security, public safety or the economic well-being of the country, for the prevention of disorder or crime, for the protection of health or morals, or for the protection of the rights and freedoms of others
    Dette er et imported problem som AP og velgere av AP har skyld I, Disse kan saksokes for uansvarlig import av problemer som da bryter de grunnlegende lover
  4. Anonym /
    Maa bruke klaer som Muslims bruker, for og faa respect. Hun kan skylde paa seg selv viss hun da stemte AP, men det kan hende hun stemte paa et parti som ville ha drevet en ansvarlig invandrings politik
  5. Nordstjernen /
    Det vil bli verre, dette er bare begynnelsen. Hva slags fremtid, hva slags trygghet etterlater vi til de nordmenn som kommer etter oss?!
    Vil du være med å ta opp kampen mot det Nordiske folkemordet, stoppe rasismen mot oss hvite, har du samvittighet til å ikke gjøre noe som helst?! Besøk http://www.nordfront.net
  6. Ole Eriksøn /
    Kultur-berigelse kaldes det i Danmark af fremmedelskerne!!!
    Når størstedelen af befolkningen stemmer på fremmed-venlige partier, kan det norske (og det danske) folk kun forvente vold og voldtægt på vores egne piger og kvinder!!!
    Pigens mor og far stemmer sikkert på Arbeiterpartiet eller et liberalt parti…
    Nu kan de se på deres datter, hvad deres stemmer er gået til!!!
    Norge er som Danmark, og ikke mindst Sverigstan, totalt ødelagt og ikke mere skandinavernes hjemlande!!!!
    Vi er nødt til at tage vores fædrelande tilbage fra fremmed-elskerne og de sorte…
    Det kan ikke mere gøres med demokrati, for vælgerne sover bare videre!!!
    VÅGN OP, ALLE I HVIDE SKANDINAVER!!!!
    NORGE, DANMARK og SVERIGE ER VIKINGERNES HJEMSTAVN!!!
    ALDRIG MUSLIMERS ELLER ANDRE KULTUR- OG RACEFREMMEDES!!!!!

Legg inn en kommentar

Inga kommentarer: