lördag 8 november 2014

Demokrati och Islam.

Att få svar på sina frågor av våra muslimska vänner är som att gå igenom eld och vatten. Jag ställde en fråga till Mohamedkhadar Artan igår som nonchalerades totalt. Enda svar jag fick var att Koranen är det bästa som har hänt mänskligheten. Han påstod att svaret på min fråga , sura 05:33 - att man skall korsfästa och stympa de otrogna om de kritiserar islam är endast självförsvar.
Vi läser vad som står i haditherna:
"Det är endast när jag bär Aishas nattlinne som uppenbarelserna tillkommer mig." Sahih Bukhari 2442. Kaptitel 54.
Jag som alltså inte infinner mig i att transvestita gubbar som går iklädda barnunderkläder och har samlag med dem, jag skall korsfästas och stympas i "självförsvar" enligt Mohamedkhadar och sura 05:33.
Någon annan muslim som vill ha något att fylla i, nu när de islamiska texterna är de bästa som har hänt skapelsen?

Inga kommentarer: